AKCJE PROMOCYJNEAKTUALNOŚCIKONKURSY Wizerunki nagród na materiałach promocyjnych – najistotniejsze aspekty prawne
E-COMMERCE Dyrektywa Omnibus – jakich błędów się wystrzegać, gdy umożliwiamy dodawanie opinii (cz. 3)
AKTUALNOŚCIE-COMMERCE Dyrektywa Omnibus – o zmianach, które czekają internetowe platformy handlowe (cz. 2)
DANE OSOBOWEMARKETINGRODO Kiedy można wysłać maila bez zgody odbiorcy – o wyjątku, który może Ci pomóc
AKCJE PROMOCYJNEAKTUALNOŚCIKONKURSYPODATKI WEBINAR – PODATKI OD NAGRÓD W KONKURSACH – ODPOWIEDZI NA ZADANE PRZEZ WAS PYTANIA
LOTERIE Na przeprowadzenie akcji z losowaniem nagród, musisz mieć zezwolenie Krajowej Administracji Skarbowej.
REGULAMINY I UMOWY Umowa w formie „skan na mailu” nie jest „na piśmie”. „Na piśmie” to formalnie papier i podpis.
AKCJE PROMOCYJNEAKTUALNOŚCIKONKURSYLOTERIEPODATKI Akcje promocyjne B2B – jakie są ich rodzaje i jak rozliczać podatki od nagród