Ustawa o grach hazardowych nakłada na podmioty organizujące loterie szereg obowiązków. Jednym z nich jest wymóg uzyskania zezwolenia Krajowej Administracji Skarbowej. O takie zezwolenie musisz wystąpić odpowiednio wcześniej. Bezpieczny czas to 2 miesiące przed planowanym startem loterii. Warunkiem otrzymania zezwolenia jest uiszczenie dodatkowej opłaty administracyjnej. Jest to kwota, która stanowi 10% wartości puli nagród, ale nie mniej niż połowa przeciętnego wynagrodzenia. Przykładowo: w 2020 r. jest to nie mniej niż 2.570 zł.
Strona główna » blog » Na przeprowadzenie akcji z losowaniem nagród, musisz mieć zezwolenie Krajowej Administracji Skarbowej.
Powiązane wpisy

Jakie są koszty organizacji loterii oraz 4 sposoby, by je obniżyć
Nie ukrywajmy – spośród wszystkich akcji promocyjnych organizowanych na rynku loterie (promocyjne i audioteksowe) są…

Maria Socha2 czerwca, 2020

Co nowego w przepisach dotyczących loterii?
Zarówno marketerów, jak i osoby odpowiedzialne za organizację i nadzorowanie loterii promocyjnych powinien zainteresować fakt,…

Maria Socha1 kwietnia, 2019

Losowanie nagród bez zezwolenia – czy coś za to grozi?
Loterie to bardzo atrakcyjny rodzaj akcji marketingowej. Zazwyczaj łatwo do nich przystąpić, a wybór laureatów…

Bartosz Pilc29 sierpnia, 2016