Ustawa o grach hazardowych nakłada na podmioty organizujące loterie szereg obowiązków. Jednym z nich jest wymóg uzyskania zezwolenia Krajowej Administracji Skarbowej. O takie zezwolenie musisz wystąpić odpowiednio wcześniej. Bezpieczny czas to 2 miesiące przed planowanym startem loterii. Warunkiem otrzymania zezwolenia jest uiszczenie dodatkowej opłaty administracyjnej. Jest to kwota, która stanowi 10% wartości puli nagród, ale nie mniej niż połowa przeciętnego wynagrodzenia. Przykładowo: w 2020 r. jest to nie mniej niż 2.570 zł.
Strona główna » blog » Na przeprowadzenie akcji z losowaniem nagród, musisz mieć zezwolenie Krajowej Administracji Skarbowej.
Related Posts
AKCJE PROMOCYJNEKONKURSYLOTERIEMATERIAŁY REKLAMOWEREGULAMINY I UMOWY
Czy można wydać w promocji inną nagrodę niż określoną w regulaminie lub na materiałach reklamowych?
W idealnym świecie organizacja akcji promocyjnej wyglądałaby tak: ustalacie cel biznesowy i dobieracie do niego…
Maria Socha12 marca, 2024
E-BOOKLOTERIE
Czy można zorganizować loterię z e-bookami?
Branża marketingowa silnie podąża za rozwojem nowych trendów i z roku na rok coraz bardziej…
Maria Socha4 stycznia, 2024