Ustawa o grach hazardowych nakłada na podmioty organizujące loterie szereg obowiązków. Jednym z nich jest wymóg uzyskania zezwolenia Krajowej Administracji Skarbowej. O takie zezwolenie musisz wystąpić odpowiednio wcześniej. Bezpieczny czas to 2 miesiące przed planowanym startem loterii. Warunkiem otrzymania zezwolenia jest uiszczenie dodatkowej opłaty administracyjnej. Jest to kwota, która stanowi 10% wartości puli nagród, ale nie mniej niż połowa przeciętnego wynagrodzenia. Przykładowo: w 2020 r. jest to nie mniej niż 2.570 zł.
Strona główna » blog » Na przeprowadzenie akcji z losowaniem nagród, musisz mieć zezwolenie Krajowej Administracji Skarbowej.
Related Posts
LOTERIE
Czy każdy może nadzorować loterię?
Jeszcze kilka lat temu nadzór nad loterią mogły sprawować wyłącznie osoby, które zdały państwowy egzamin…
Maria Socha4 października, 2024
AKCJE PROMOCYJNEKONKURSYLOTERIEREGULAMINY I UMOWY
Czy można wydać w promocji inną nagrodę niż określoną w regulaminie lub na materiałach reklamowych?
W idealnym świecie organizacja akcji promocyjnej wyglądałaby tak: ustalacie cel biznesowy i dobieracie do niego…
Maria Socha12 marca, 2024
LOTERIE
Taxes in promotional campaigns organized in Poland
Are you thinking of running a prize giveaway in Poland? If so, you need to…
Maria Socha26 stycznia, 2024