Ustawa o grach hazardowych nakłada na podmioty organizujące loterie szereg obowiązków. Jednym z nich jest wymóg uzyskania zezwolenia Krajowej Administracji Skarbowej. O takie zezwolenie musisz wystąpić odpowiednio wcześniej. Bezpieczny czas to 2 miesiące przed planowanym startem loterii. Warunkiem otrzymania zezwolenia jest uiszczenie dodatkowej opłaty administracyjnej. Jest to kwota, która stanowi 10% wartości puli nagród, ale nie mniej niż połowa przeciętnego wynagrodzenia. Przykładowo: w 2020 r. jest to nie mniej niż 2.570 zł.
Strona główna » blog » Na przeprowadzenie akcji z losowaniem nagród, musisz mieć zezwolenie Krajowej Administracji Skarbowej.
Powiązane wpisy

Jak przygotować się do organizacji loterii promocyjnej?
Często zgłaszają się do nas klienci, którzy chcieliby zorganizować loterię. Informują, że już nawet wybrali…

Maria Socha14 września, 2023

Wycieczki jako nagrody w akcjach promocyjnych – co powinieneś wiedzieć jako organizator akcji?
Wycieczka w tropiki z kolegami z pracy? Brzmi nad wyraz dobrze! Organizatorzy akcji promocyjnych (zwłaszcza skierowanych…

Paweł Nowicki8 września, 2023

Nagrody w akcjach promocyjnych – jak prawidłowo je wydawać i rozliczać?
Przy organizowaniu akcji promocyjnej trzeba zadbać o naprawdę wiele obszarów. Droga od pomysłu do realizacji…

Maria Socha30 sierpnia, 2023