Skip to main content

Autorzy bloga

MARIA

SOCHA

MARIA SOCHA

RADCA PRAWY

Na co dzień wspieram prawnie branżę marketingową – agencje marketingowe, reklamowe, ale także każdego, kto potrzebuje zgodnie z prawem zareklamować swoją firmę i produkty. Analizuję, opiniuję, oceniam, szkolę, szukam rozwiązań, a nie problemów – słowem: pomagam Wam prowadzić biznes i ‘dowozić’ projekty marketingowe.

Naprawiam błędy i rozumiem asapy. I szczerze unikam stwierdzenia „nie da się”.

Nie ma jednej ustawy, która określa co można, a czego nie można robić w marketingu. Działalność marketingowa to dziesiątki aktów prawnych, które wzajemnie się przenikają – począwszy od przepisów cywilnych, przez ochronę konkurencji i konsumentów, prawo ochrony danych osobowych, prawo podatkowe, przepisy o grach hazardowych, o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o prawach autorskich i własności przemysłowej i wiele, wiele więcej. Od ponad 6 lat staram się być dla Was przewodnikiem w tym gąszczu przepisów. Wychodzę z założenia, że o prawie trzeba mówić w sposób zrozumiały. Dlatego zawsze chętnie dzielę się wiedzą i doświadczeniem prowadząc webinary i szkolenia.

Email: m.socha@core.law
Moje wpisy na blogu PrawoMarketingu.pl

JOANNA

WOJTYSIAK-TIERLING

JOANNA WOJTYSIAK-TIERLING

RADCA PRAWY

Najbliższe mojemu prawniczemu sercu są tematy związane z e-commerce, stronami internetowymi, aplikacjami mobilnymi oraz ochroną danych osobowych.

Choć mogłoby się wydawać, że tych tematów nic ze sobą nie łączy, to w praktyce łączy je bardzo wiele, o czym nie raz przekonali się moi klienci.

Zawsze staram się by proponowane przeze mnie rozwiązania były nie tylko zgodne z prawem, ale również przyjazne dla biznesu. Nauczyłam się tego współpracując zarówno z dużymi podmiotami, jak i małymi i średnimi przedsiębiorcami. Mimo, że na co dzień pracuję zza monitora, to uwielbiam kontakt z ludźmi. Interesują mnie ich doświadczenia i oczekiwania, dzięki czemu udaje mi się tworzyć jeszcze dogodniejsze i bardziej przystępne treści.

Email: j.wojtysiak-tierling@core.law
Moje wpisy na blogu PrawoMarketingu.pl

BARTOSZ

PILC

BARTOSZ PILC

PARTNER KANCELARII CORE LAW

W codziennej pracy stawiam na bliską relację z klientem, podejście human-to-human, otwartą dyskusję i dążenie do rozwiązań, które efektywnie wspierają biznes. Jestem przekonany, że usługi prawne muszą dawać klientowi wartość dodaną oraz pozwolić wykonać krok do przodu w realizacji celów biznesowych.

Od ponad 10 lat wspólnie z klientami zarządzam ryzykiem wynikającym z wyzwań prawnych oraz zagrożeń dla bezpieczeństwa informacji. Jestem audytorem zgodności z normą ISO 27001. Zrealizowałem setki projektów z obszaru marketingu oraz ochrony danych osobowych, które wymagają nie tylko czystej wiedzy prawnej, ale też sprytu, myślenia kilka kroków naprzód, znajomości nowych technologii, a także rozumienia wyzwań współczesnego biznesu. Są to m.in. akcje marketingowe, kampanie e-mail marketingowe, procesy marketing automation, wdrożenia RODO, negocjacje umów dotyczących ochrony danych, postępowania z incydentami oraz development aplikacji. Wiele z tych projektów ma charakter międzynarodowy, wymagający swobodnej pracy w języku obcym oraz znajomości uregulowań innych państw.

Na co dzień pracuję z członkami zarządów, dyrektorami marketingu, inspektorami ochrony danych, osobami na stanowiskach CMO oraz Head of Growth, a także liderami zespołów w agencjach marketingowych. Jako specjalista w dziedzinie prawa marketingu, ochrony danych osobowych oraz e-commerce rozwiązuję problemy zamiast je tworzyć. Aktywnie wspieram klientów jako członek zespołów projektowych. Negocjuję kontrakty, audytuję strony internetowe oraz aplikacje. Analizuję ryzyko oraz projektuję treści prawne i regulaminy, a także wewnętrze polityki i procedury związane z ochroną danych osobowych. Występuję również jako prelegent na konferencjach branżowych.

Email: b.pilc@core.law
Moje wpisy na blogu PrawoMarketingu.pl

Jak pomagamy klientom?

Prawo marketingu to nasz główny obszar specjalizacji zawodowej.

  • Zapewniamy prawidłowość organizacji akcji promocyjnych.
  • Wdrażamy kompleksowe rozwiązania z obszaru ochrony danych osobowych.
  • Weryfikujemy schematy programów lojalnościowych pod kątem podatkowym.
  • Prowadzimy postępowania administracyjne ws. zezwoleń na prowadzenie loterii.
  • Wspieramy call-center w obszarach zgodności ich działalności z regulacjami o e-prywatności.
  • Doradzamy odpowiednie rozwiązania agencjom bazodanowym (B2B, B2C).
  • Wspieramy klientów, których prawa zostały naruszone nieuczciwymi praktykami.
  • Przygotowujemy niezbędne umowy, regulaminy i protokoły.

Reklama, marketing to dziedziny, które nas interesują.

Działamy w branży prawa reklamy już od 12 lat, w tym czasie pomogliśmy przeprowadzić tysiące akcji promocyjnych, programów lojalnościowych, konkursów, loterii, sprzedaży premiowych, opiniowaliśmy niezliczoną ilość materiałów reklamowych i pomogliśmy uniknąć wielu istotnych ryzyk prawnych.

Jeżeli Twoja firma szuka wsparcia w dziedzinie prawa reklamy, prawa marketingu, zapraszamy do współpracy. Z chęcią podzielimy się naszą wiedzą, doświadczeniem i zaangażujemy w kolejny ciekawy projekt.

Masz pytania, lub chcesz dowiedzieć się więcej?