W codziennej pracy stawiam na bliską relację z klientem, podejście human-to-human, otwartą dyskusję i dążenie do rozwiązań, które efektywnie wspierają biznes. Jestem przekonany, że usługi prawne muszą dawać klientowi wartość dodaną oraz pozwolić wykonać krok do przodu w realizacji celów biznesowych.
Od ponad 10 lat wspólnie z klientami zarządzam ryzykiem wynikającym z wyzwań prawnych oraz zagrożeń dla bezpieczeństwa informacji. Jestem audytorem zgodności z normą ISO 27001. Zrealizowałem setki projektów z obszaru marketingu oraz ochrony danych osobowych, które wymagają nie tylko czystej wiedzy prawnej, ale też sprytu, myślenia kilka kroków naprzód, znajomości nowych technologii, a także rozumienia wyzwań współczesnego biznesu. Są to m.in. akcje marketingowe, kampanie e-mail marketingowe, procesy marketing automation, wdrożenia RODO, negocjacje umów dotyczących ochrony danych, postępowania z incydentami oraz development aplikacji. Wiele z tych projektów ma charakter międzynarodowy, wymagający swobodnej pracy w języku obcym oraz znajomości uregulowań innych państw.
Na co dzień pracuję z członkami zarządów, dyrektorami marketingu, inspektorami ochrony danych, osobami na stanowiskach CMO oraz Head of Growth, a także liderami zespołów w agencjach marketingowych. Jako specjalista w dziedzinie prawa marketingu, ochrony danych osobowych oraz e-commerce rozwiązuję problemy zamiast je tworzyć. Aktywnie wspieram klientów jako członek zespołów projektowych. Negocjuję kontrakty, audytuję strony internetowe oraz aplikacje. Analizuję ryzyko oraz projektuję treści prawne i regulaminy, a także wewnętrze polityki i procedury związane z ochroną danych osobowych. Występuję również jako prelegent na konferencjach branżowych.
Email: b.pilc@core.law
Moje wpisy na blogu PrawoMarketingu.pl