Skip to main content

Blog

Filter

Karty przedpłacone (pre-paid) jako nagrody w akcji promocyjnej – o czym powinieneś pamiętać jako organizator akcji

20 września, 2022
Dzisiaj na warsztat weźmiemy karty przedpłacone (karty pre-paid). W ostatnim wpisie dotyczącym kart podarunkowych podkreślałam, że wcale nie…

Rękojmia i gwarancja konsumencka – co się zmieni i dla kogo

14 marca, 2022
Tegoroczna wiosna przyniesie wiele zmian prawnych, które zainteresują zarówno klientów, jak i sprzedawców. O części z…

Jak uzyskiwać zgody marketingowe? Wystrzegaj się typowych formułek prawnych!

7 marca, 2022
Dziś skupimy się na tym, jak napisać dobrą zgodę marketingową. Kwestia ta jest ważna z…

Wizerunki nagród na materiałach promocyjnych – najistotniejsze aspekty prawne

5 marca, 2022
Wizerunki nagród, które można zdobyć w loterii, konkursie lub dowolnej innej akcji marketingowej są bardzo istotnym elementem…

Dyrektywa Omnibus – jakich błędów się wystrzegać, gdy umożliwiamy dodawanie opinii (cz. 3)

2 lutego, 2022
To już ostatni wpis dot. Dyrektywy Omnibus, choć nie wykluczam, że treści będą aktualizowane wraz…

Dyrektywa Omnibus – o zmianach, które czekają internetowe platformy handlowe (cz. 2)

2 listopada, 2021
Czy kiedykolwiek dokonałeś zakupu w sieci? Myślę, że większość czytających odpowie twierdząco. Nie ma w…

Dyrektywa Omnibus – zmiany w informowaniu o promocjach cenowych (część I)

22 października, 2021
„Dyrektywa Omnibus” brzmi prawie jak zaklęcie. Nic bardziej mylnego. To unijny akt prawny, który wprowadza…

Kiedy można wysłać maila bez zgody odbiorcy – o wyjątku, który może Ci pomóc

6 października, 2021
Zaskakujące jest to, że wpis, w którym poruszaliśmy temat e-mail marketingu pojawił się na blogu ponad rok temu,…

Co zrobić, kiedy skończył się termin ważności karty podarunkowej?

23 sierpnia, 2021
Dzisiejszy wpis dedykowany jest szczególnie przedsiębiorcom, którzy w swojej ofercie produktowej mają karty podarunkowe (zwane…

WEBINAR – PODATKI OD NAGRÓD W KONKURSACH – ODPOWIEDZI NA ZADANE PRZEZ WAS PYTANIA

19 lutego, 2021
Jak to zrobić w przypadku kart podarunkowych, które są załadowane przez klienta, a agencja jest…

Na przeprowadzenie akcji z losowaniem nagród, musisz mieć zezwolenie Krajowej Administracji Skarbowej.

6 grudnia, 2020
Ustawa o grach hazardowych nakłada na podmioty organizujące loterie szereg obowiązków. Jednym z nich jest wymóg…

Umowa w formie „skan na mailu” nie jest „na piśmie”. „Na piśmie” to formalnie papier i podpis.

3 grudnia, 2020
Umowa zawarta za pośrednictwem maila będzie ważna i wiążąca, ale nie będzie miała formy pisemnej.…

Nowe prawa dla niektórych kupujących. Jak wdrożyć zmiany w e-commerce?

6 listopada, 2020
Zmiany, o których piszemy miały początkowo wejść w życie już 1 czerwca 2020 r. Panująca…

Akcje promocyjne B2B – jakie są ich rodzaje i jak rozliczać podatki od nagród

5 października, 2020
Zdecydowana większość akcji promocyjnych, o których słyszymy w mediach skierowana jest do konsumentów. Co wcale nie…

Odstąpienie od zakupu online przez telefon

28 września, 2020
Stworzyłeś sklep internetowy, który zyskuje na popularności. Zadbałeś zarówno o przejrzysty regulamin, jak i politykę…

Czy mogę wysłać maila z ofertą? Kilka faktów o e-mail marketingu

17 sierpnia, 2020
Ostatnio zadzwonił do mnie klient z pytaniem, jak to jest z wysyłaniem ofert mailem –…

5 najczęściej zadawanych pytań przez marketerów – Q&A

22 lipca, 2020
Od początku istnienia bloga dzielimy się z Wami naszą wiedzą i doświadczeniem. Z perspektywy wieloletniej…

Czy muszę mieć zgodę na wykorzystanie czyjegoś wizerunku?

13 lipca, 2020
Klienci często dopytują, czy mogą na Facebooku albo Instagramie opublikować zdjęcia z gali wręczenia nagród…

Jak zgodnie z prawem zorganizować konkurs w mediach społecznościowych (Tik Tok, Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, YouTube)?

6 lipca, 2020
Działania reklamowe z roku na rok coraz bardziej przenoszą się w świat wirtualnych mediów. Serwisy (media) społecznościowe to szybki,…

Zwolnienie z podatku od nagród w konkursach

16 czerwca, 2020
Nagroda w konkursie jest zwolniona z podatku  – czy zawsze? Kiedy naprawdę jest to możliwe?  W ostatnim czasie sądy…

Jakie są koszty organizacji loterii oraz 4 sposoby, by je obniżyć

2 czerwca, 2020
Nie ukrywajmy – spośród wszystkich akcji promocyjnych organizowanych na rynku loterie (promocyjne i audioteksowe) są…

Loterie promocyjne w czasie epidemii COVID-19

29 kwietnia, 2020
W ostatnim czasie zostało wydanych bardzo dużo nowych regulacji, których głównym celem jest ratowanie polskiej…

Błędna cena produktu – jakie są skutki dla sprzedającego?

8 stycznia, 2020
O tym, że koniec roku to dobry czas na zorganizowanie wyprzedaży wiedzą wszyscy sprzedawcy. Również…

Marketerze – bądź czujny! UOKiK wymierza coraz wyższe kary.

28 października, 2019
Od każdego przedsiębiorcy wymaga się, aby prowadził swój biznes zgodnie z prawem, w szczególności dbał…

Masz pytania, lub chcesz dowiedzieć się więcej?