Skip to main content

Blog

Filter

5 kwestii, o które musi zadbać agencja marketingowa w umowie przetwarzania danych osobowych

7 grudnia, 2023
Z powodu wymogów RODO agencje marketingowe oraz ich klienci bardzo często mają obowiązek zawarcia specjalnej…

Reklama i promocja produktów sensytywnych – sprawdź, czy i w jaki sposób możesz ją prowadzić

29 listopada, 2023
Produkty sensytywne to takie, które ze względu na swoje właściwości i przeznaczenie są szczególnie uregulowane…

Umowa z influencerem – zgoda na rozpowszechnianie wizerunku i klauzula moralnościowa

22 listopada, 2023
Z mojego poprzedniego artykułu mogliście dowiedzieć się o czym pamiętać uzgadniając warunki współpracy z influencerem. Dziś…

5 Things to Know About E-mail Marketing in Poland

16 listopada, 2023
E-mail marketing, often hailed as an evergreen tool, wields substantial power and cost-effectiveness in reaching…

Dlaczego warto konsultować materiały promocyjne z prawnikiem?

9 listopada, 2023
Pomysł i zorganizowanie akcji promocyjnej to połowa sukcesu marketingowego. Drugą stanowi reklama akcji promocyjnej –…

Loteria bez zezwolenia – czyli słów kilka o loterii fantowej

2 listopada, 2023
Zacznijmy od rzeczy najistotniejszej: loteria fantowa to – w pewnym uproszczeniu – loteria charytatywna. Realizowana…

Jak bez zgody przetwarzać dane do celów marketingowych?

26 października, 2023
O ile prostsze byłoby życie marketerów, jeśli nie musieliby uzyskiwać zgody na przetwarzanie danych! Ale…

Jak przeprowadzić losowanie – losowanie ręczne vs. urządzenie losujące

19 października, 2023
Pisaliśmy już na blogu o tym, jak przygotować się do organizacji loterii promocyjnej (więcej na…

Reguły współpracy z influencerami – co agencja/marka powinna zabezpieczyć we współpracy z influencerem?

12 października, 2023
Jeśli czytasz ten artykuł, to z całą pewnością influencer marketing nie jest Ci obcy. Być…

Czy sprzedaż premiowa z ograniczoną pulą nagród jest loterią?

5 października, 2023
To pytanie wraca do nas jak bumerang – co jakiś czas i w różnych okolicznościach.…

Czy klient może przeprowadzić w agencji audyt w zakresie RODO?

28 września, 2023
Jest poniedziałek, godziny przedpołudniowe. Do agencji przychodzi mail od kluczowego klienta z informacją: „Nasz inspektor ochrony…

Jak zoptymalizować formularze w e-commerce?

21 września, 2023
Czasami mam wrażenie, że w sieci zapanowała inwazja checkboxów. To dobrze, że coraz więcej przedsiębiorców…

Jak przygotować się do organizacji loterii promocyjnej?

14 września, 2023
Często zgłaszają się do nas klienci, którzy chcieliby zorganizować loterię. Informują, że już nawet wybrali…

Wycieczki jako nagrody w akcjach promocyjnych – co powinieneś wiedzieć jako organizator akcji?

8 września, 2023
Wycieczka w tropiki z kolegami z pracy? Brzmi nad wyraz dobrze! Organizatorzy akcji promocyjnych (zwłaszcza skierowanych…

Nagrody w akcjach promocyjnych – jak prawidłowo je wydawać i rozliczać?

30 sierpnia, 2023
Przy organizowaniu akcji promocyjnej trzeba zadbać o naprawdę wiele obszarów. Droga od pomysłu do realizacji…

Karty przedpłacone (pre-paid) jako nagrody w akcji promocyjnej – o czym powinieneś pamiętać jako organizator akcji

20 września, 2022
Dzisiaj na warsztat weźmiemy karty przedpłacone (karty pre-paid). W ostatnim wpisie dotyczącym kart podarunkowych podkreślałam, że wcale nie…

Rękojmia i gwarancja konsumencka – co się zmieni i dla kogo

14 marca, 2022
Tegoroczna wiosna przyniesie wiele zmian prawnych, które zainteresują zarówno klientów, jak i sprzedawców. O części z…

Jak uzyskiwać zgody marketingowe? Wystrzegaj się typowych formułek prawnych!

7 marca, 2022
Dziś skupimy się na tym, jak napisać dobrą zgodę marketingową. Kwestia ta jest ważna z…

Wizerunki nagród na materiałach promocyjnych – najistotniejsze aspekty prawne

5 marca, 2022
Wizerunki nagród, które można zdobyć w loterii, konkursie lub dowolnej innej akcji marketingowej są bardzo istotnym elementem…

Dyrektywa Omnibus – jakich błędów się wystrzegać, gdy umożliwiamy dodawanie opinii (cz. 3)

2 lutego, 2022
To już ostatni wpis dot. Dyrektywy Omnibus, choć nie wykluczam, że treści będą aktualizowane wraz…

Dyrektywa Omnibus – o zmianach, które czekają internetowe platformy handlowe (cz. 2)

2 listopada, 2021
Czy kiedykolwiek dokonałeś zakupu w sieci? Myślę, że większość czytających odpowie twierdząco. Nie ma w…

Dyrektywa Omnibus – zmiany w informowaniu o promocjach cenowych (część I)

22 października, 2021
„Dyrektywa Omnibus” brzmi prawie jak zaklęcie. Nic bardziej mylnego. To unijny akt prawny, który wprowadza…

Kiedy można wysłać maila bez zgody odbiorcy – o wyjątku, który może Ci pomóc

6 października, 2021
Zaskakujące jest to, że wpis, w którym poruszaliśmy temat e-mail marketingu pojawił się na blogu ponad rok temu,…

Co zrobić, kiedy skończył się termin ważności karty podarunkowej?

23 sierpnia, 2021
Dzisiejszy wpis dedykowany jest szczególnie przedsiębiorcom, którzy w swojej ofercie produktowej mają karty podarunkowe (zwane…

Masz pytania, lub chcesz dowiedzieć się więcej?