Skip to main content

Blog

Filter

Co może sprzedawca, gdy klient nie odbiera paczki?

22 kwietnia, 2024
Nieodebrana przesyłka to zmora każdego sprzedawcy internetowego. Cierpią na tym szczególnie małe biznesy, dla których…

Błędna cena produktu – jakie są skutki dla sprzedającego?

1 marca, 2024
Sklepy internetowe dzielą się na te, w których już wystąpił błąd w cenie i na…

Zwrot e-booka – jak się przed nim zabezpieczyć?

22 lutego, 2024
Jeśli jesteś twórcą treści cyfrowych, to na pewno nie raz zastanawiałeś się jak się zabezpieczyć…

Jakie zmiany w marketingu wprowadzi Akt o Usługach Cyfrowych (Digital Services Act)? Wszystkie kluczowe kwestie, o których musi wiedzieć każdy marketer.

11 stycznia, 2024
Za nieco ponad miesiąc prawo regulujące przestrzeń internetową w Unii Europejskiej przejdzie dużą zmianę. 17…

Jak zoptymalizować formularze w e-commerce?

21 września, 2023
Czasami mam wrażenie, że w sieci zapanowała inwazja checkboxów. To dobrze, że coraz więcej przedsiębiorców…

Rękojmia i gwarancja konsumencka – co się zmieni i dla kogo

14 marca, 2022
Tegoroczna wiosna przyniesie wiele zmian prawnych, które zainteresują zarówno klientów, jak i sprzedawców. O części z…

Dyrektywa Omnibus – jakich błędów się wystrzegać, gdy umożliwiamy dodawanie opinii (cz. 3)

2 lutego, 2022
To już ostatni wpis dot. Dyrektywy Omnibus, choć nie wykluczam, że treści będą aktualizowane wraz…

Dyrektywa Omnibus – o zmianach, które czekają internetowe platformy handlowe (cz. 2)

2 listopada, 2021
Czy kiedykolwiek dokonałeś zakupu w sieci? Myślę, że większość czytających odpowie twierdząco. Nie ma w…

Dyrektywa Omnibus – zmiany w informowaniu o promocjach cenowych (część I)

22 października, 2021
„Dyrektywa Omnibus” brzmi prawie jak zaklęcie. Nic bardziej mylnego. To unijny akt prawny, który wprowadza…

Masz pytania, lub chcesz dowiedzieć się więcej?