Skip to main content

Blog

Filter

Na przeprowadzenie akcji z losowaniem nagród, musisz mieć zezwolenie Krajowej Administracji Skarbowej.

6 grudnia, 2020
Ustawa o grach hazardowych nakłada na podmioty organizujące loterie szereg obowiązków. Jednym z nich jest wymóg…

Jakie są koszty organizacji loterii oraz 4 sposoby, by je obniżyć

2 czerwca, 2020
Nie ukrywajmy – spośród wszystkich akcji promocyjnych organizowanych na rynku loterie (promocyjne i audioteksowe) są…

Co nowego w przepisach dotyczących loterii?

1 kwietnia, 2019
Zarówno marketerów, jak i osoby odpowiedzialne za organizację i nadzorowanie loterii promocyjnych powinien zainteresować fakt,…

Losowanie nagród bez zezwolenia – czy coś za to grozi?

29 sierpnia, 2016
Loterie to bardzo atrakcyjny rodzaj akcji marketingowej. Zazwyczaj łatwo do nich przystąpić, a wybór laureatów…

Nie tylko losowanie może spowodować uznanie promocji/konkursu za loterię

29 marca, 2016
„Skoro nie ma losowania, to nie ma loterii” – z takim założeniem spotykam się niekiedy…

Loteria promocyjna a audioteksowa – gdzie w praktyce jest granica

26 marca, 2014
Nie tak dawno temu wspierając jednego z Naszych klientów przy organizacji loterii spotkaliśmy się z…

Kwalifikacja do nagrody w loterii nie oznacza stania się jej właścicielem

14 października, 2013
Samo powiadomienie laureata o zakwalifikowaniu go do wygranej w loterii nie powoduje, że nagroda przechodzi…

Masz pytania, lub chcesz dowiedzieć się więcej?