Skip to main content

Blog

Filter

Czy można wydać w promocji inną nagrodę niż określoną w regulaminie lub na materiałach reklamowych?

12 marca, 2024
W idealnym świecie organizacja akcji promocyjnej wyglądałaby tak: ustalacie cel biznesowy i dobieracie do niego…

Taxes in promotional campaigns organized in Poland

26 stycznia, 2024
Are you thinking of running a prize giveaway in Poland? If so, you need to…

Czy można zorganizować loterię z e-bookami?

4 stycznia, 2024
Branża marketingowa silnie podąża za rozwojem nowych trendów i z roku na rok coraz bardziej…

Loteria bez zezwolenia – czyli słów kilka o loterii fantowej

2 listopada, 2023
Zacznijmy od rzeczy najistotniejszej: loteria fantowa to – w pewnym uproszczeniu – loteria charytatywna. Realizowana…

Jak przeprowadzić losowanie – losowanie ręczne vs. urządzenie losujące

19 października, 2023
Pisaliśmy już na blogu o tym, jak przygotować się do organizacji loterii promocyjnej (więcej na…

Czy sprzedaż premiowa z ograniczoną pulą nagród jest loterią?

5 października, 2023
To pytanie wraca do nas jak bumerang – co jakiś czas i w różnych okolicznościach.…

Jak przygotować się do organizacji loterii promocyjnej?

14 września, 2023
Często zgłaszają się do nas klienci, którzy chcieliby zorganizować loterię. Informują, że już nawet wybrali…

Wycieczki jako nagrody w akcjach promocyjnych – co powinieneś wiedzieć jako organizator akcji?

8 września, 2023
Wycieczka w tropiki z kolegami z pracy? Brzmi nad wyraz dobrze! Organizatorzy akcji promocyjnych (zwłaszcza skierowanych…

Nagrody w akcjach promocyjnych – jak prawidłowo je wydawać i rozliczać?

30 sierpnia, 2023
Przy organizowaniu akcji promocyjnej trzeba zadbać o naprawdę wiele obszarów. Droga od pomysłu do realizacji…

Na przeprowadzenie akcji z losowaniem nagród, musisz mieć zezwolenie Krajowej Administracji Skarbowej.

6 grudnia, 2020
Ustawa o grach hazardowych nakłada na podmioty organizujące loterie szereg obowiązków. Jednym z nich jest wymóg…

Akcje promocyjne B2B – jakie są ich rodzaje i jak rozliczać podatki od nagród

5 października, 2020
Zdecydowana większość akcji promocyjnych, o których słyszymy w mediach skierowana jest do konsumentów. Co wcale nie…

Jakie są koszty organizacji loterii oraz 4 sposoby, by je obniżyć

2 czerwca, 2020
Nie ukrywajmy – spośród wszystkich akcji promocyjnych organizowanych na rynku loterie (promocyjne i audioteksowe) są…

Co nowego w przepisach dotyczących loterii?

1 kwietnia, 2019
Zarówno marketerów, jak i osoby odpowiedzialne za organizację i nadzorowanie loterii promocyjnych powinien zainteresować fakt,…

Losowanie nagród bez zezwolenia – czy coś za to grozi?

29 sierpnia, 2016
Loterie to bardzo atrakcyjny rodzaj akcji marketingowej. Zazwyczaj łatwo do nich przystąpić, a wybór laureatów…

Nie tylko losowanie może spowodować uznanie promocji/konkursu za loterię

29 marca, 2016
„Skoro nie ma losowania, to nie ma loterii” – z takim założeniem spotykam się niekiedy…

Loteria promocyjna a audioteksowa – gdzie w praktyce jest granica

26 marca, 2014
Nie tak dawno temu wspierając jednego z Naszych klientów przy organizacji loterii spotkaliśmy się z…

Kwalifikacja do nagrody w loterii nie oznacza stania się jej właścicielem

14 października, 2013
Samo powiadomienie laureata o zakwalifikowaniu go do wygranej w loterii nie powoduje, że nagroda przechodzi…

Masz pytania, lub chcesz dowiedzieć się więcej?