Skip to main content
Close Search
search
Menu
Blog
Autorzy
Kontakt
linkedin
instagram
61 282 10 03
search
Blog
Navigate to the next section
Filter
LOTERIE
Czy każdy może nadzorować loterię?
Jeszcze kilka lat temu nadzór nad loterią mogły sprawować wyłącznie osoby, które zdały państwowy egzamin…
4 października, 2024
Czy można wydać w promocji inną nagrodę niż określoną w regulaminie lub na materiałach reklamowych?
W idealnym świecie organizacja akcji promocyjnej wyglądałaby tak: ustalacie cel biznesowy i dobieracie do niego…
12 marca, 2024
Taxes in promotional campaigns organized in Poland
Are you thinking of running a prize giveaway in Poland? If so, you need to…
26 stycznia, 2024
Czy można zorganizować loterię z e-bookami?
Branża marketingowa silnie podąża za rozwojem nowych trendów i z roku na rok coraz bardziej…
4 stycznia, 2024
Loteria bez zezwolenia – czyli słów kilka o loterii fantowej
Zacznijmy od rzeczy najistotniejszej: loteria fantowa to – w pewnym uproszczeniu – loteria charytatywna. Realizowana…
2 listopada, 2023
Jak przeprowadzić losowanie – losowanie ręczne vs. urządzenie losujące
Pisaliśmy już na blogu o tym, jak przygotować się do organizacji loterii promocyjnej (więcej na…
19 października, 2023
Czy sprzedaż premiowa z ograniczoną pulą nagród jest loterią?
To pytanie wraca do nas jak bumerang – co jakiś czas i w różnych okolicznościach.…
5 października, 2023
Jak przygotować się do organizacji loterii promocyjnej?
Często zgłaszają się do nas klienci, którzy chcieliby zorganizować loterię. Informują, że już nawet wybrali…
14 września, 2023
Wycieczki jako nagrody w akcjach promocyjnych – co powinieneś wiedzieć jako organizator akcji?
Wycieczka w tropiki z kolegami z pracy? Brzmi nad wyraz dobrze! Organizatorzy akcji promocyjnych (zwłaszcza skierowanych…
8 września, 2023
Nagrody w akcjach promocyjnych – jak prawidłowo je wydawać i rozliczać?
Przy organizowaniu akcji promocyjnej trzeba zadbać o naprawdę wiele obszarów. Droga od pomysłu do realizacji…
30 sierpnia, 2023
Na przeprowadzenie akcji z losowaniem nagród, musisz mieć zezwolenie Krajowej Administracji Skarbowej.
Ustawa o grach hazardowych nakłada na podmioty organizujące loterie szereg obowiązków. Jednym z nich jest wymóg…
6 grudnia, 2020
Akcje promocyjne B2B – jakie są ich rodzaje i jak rozliczać podatki od nagród
Zdecydowana większość akcji promocyjnych, o których słyszymy w mediach skierowana jest do konsumentów. Co wcale nie…
5 października, 2020
Jakie są koszty organizacji loterii oraz 4 sposoby, by je obniżyć
Nie ukrywajmy – spośród wszystkich akcji promocyjnych organizowanych na rynku loterie (promocyjne i audioteksowe) są…
2 czerwca, 2020
Co nowego w przepisach dotyczących loterii?
Zarówno marketerów, jak i osoby odpowiedzialne za organizację i nadzorowanie loterii promocyjnych powinien zainteresować fakt,…
1 kwietnia, 2019
Losowanie nagród bez zezwolenia – czy coś za to grozi?
Loterie to bardzo atrakcyjny rodzaj akcji marketingowej. Zazwyczaj łatwo do nich przystąpić, a wybór laureatów…
29 sierpnia, 2016
Nie tylko losowanie może spowodować uznanie promocji/konkursu za loterię
„Skoro nie ma losowania, to nie ma loterii” – z takim założeniem spotykam się niekiedy…
29 marca, 2016
Loteria promocyjna a audioteksowa – gdzie w praktyce jest granica
Nie tak dawno temu wspierając jednego z Naszych klientów przy organizacji loterii spotkaliśmy się z…
26 marca, 2014
Kwalifikacja do nagrody w loterii nie oznacza stania się jej właścicielem
Samo powiadomienie laureata o zakwalifikowaniu go do wygranej w loterii nie powoduje, że nagroda przechodzi…
14 października, 2013
Masz pytania
, lub chcesz dowiedzieć się więcej?
Kontakt z nami
Close Menu
Blog
Autorzy
Kontakt
61 282 10 03
linkedin
instagram