Skip to main content

Filter

Co powinno znaleźć się w umowie ramowej pomiędzy agencją a klientem?

Umowa ramowa to fundament każdej udanej i długotrwałej współpracy między agencją a klientem. To przewodnik…
28 sierpnia, 2024

Czy można wydać w promocji inną nagrodę niż określoną w regulaminie lub na materiałach reklamowych?

W idealnym świecie organizacja akcji promocyjnej wyglądałaby tak: ustalacie cel biznesowy i dobieracie do niego…
12 marca, 2024

5 kwestii, o które musi zadbać agencja marketingowa w umowie przetwarzania danych osobowych

Z powodu wymogów RODO agencje marketingowe oraz ich klienci bardzo często mają obowiązek zawarcia specjalnej…
7 grudnia, 2023

Umowa z influencerem – zgoda na rozpowszechnianie wizerunku i klauzula moralnościowa

Z mojego poprzedniego artykułu mogliście dowiedzieć się o czym pamiętać uzgadniając warunki współpracy z influencerem. Dziś…
22 listopada, 2023

Reguły współpracy z influencerami – co agencja/marka powinna zabezpieczyć we współpracy z influencerem?

Jeśli czytasz ten artykuł, to z całą pewnością influencer marketing nie jest Ci obcy. Być…
12 października, 2023

Umowa w formie „skan na mailu” nie jest „na piśmie”. „Na piśmie” to formalnie papier i podpis.

Umowa zawarta za pośrednictwem maila będzie ważna i wiążąca, ale nie będzie miała formy pisemnej.…
3 grudnia, 2020

Jak zgodnie z prawem zorganizować konkurs w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, YouTube)?

Działania reklamowe z roku na rok coraz bardziej przenoszą się w świat wirtualnych mediów. Serwisy…
16 sierpnia, 2017

Zmiana regulaminu promocji (akcji promocyjnej) w czasie jej trwania

Regulamin akcji promocyjnej jest dla prawnika jej kluczowym elementem. Choć obowiązek sporządzenia regulaminu nie wynika…
12 września, 2014

Stosowanie klauzul niedozwolonych w regulaminach – zagrożenia

Stosowanie klauzul niedozwolonych wiąże się z dwoma istotnymi zagrożeniami, o których należy wiedzieć. 1) Stosowanie klauzul…
7 grudnia, 2013

Masz pytania, lub chcesz dowiedzieć się więcej?