Skip to main content

Blog

Filter

Czy agencja może korzystać z grafik wygenerowanych przez AI w projekcie dla klienta?

14 grudnia, 2023
Jeśli pracujesz w agencji reklamowej, to na pewno nie jest Ci obce uczucie ekscytacji towarzyszące…

Reklama i promocja produktów sensytywnych – sprawdź, czy i w jaki sposób możesz ją prowadzić

29 listopada, 2023
Produkty sensytywne to takie, które ze względu na swoje właściwości i przeznaczenie są szczególnie uregulowane…

Dlaczego warto konsultować materiały promocyjne z prawnikiem?

9 listopada, 2023
Pomysł i zorganizowanie akcji promocyjnej to połowa sukcesu marketingowego. Drugą stanowi reklama akcji promocyjnej –…

Reguły współpracy z influencerami – co agencja/marka powinna zabezpieczyć we współpracy z influencerem?

12 października, 2023
Jeśli czytasz ten artykuł, to z całą pewnością influencer marketing nie jest Ci obcy. Być…

Znak towarowy – co daje i jak go zarejestrować?

24 lipca, 2017
W czasach nieustająco wzrastającej konkurencji oraz nieograniczonych możliwości produkcyjnych, przedsiębiorstwa muszą wyróżnić się na tle…

Reklama piwa – twarde prawo a rzeczywistość

4 stycznia, 2017
Przepisy dotyczące reklamowania i promowania tzw. produktów/usług sensytywnych (alkohol, tytoń, lekarstwa, gry hazardowe itd.) to…

Czemu służy nota prawna (tzw. legal) na materiałach promocyjnych?

1 lipca, 2016
W naszej codziennej praktyce prawnej zweryfikowaliśmy i doradzaliśmy przy tworzeniu setek (jeśli nie tysięcy) projektów…

Masz pytania, lub chcesz dowiedzieć się więcej?