Skip to main content

Filter

Czy można wykorzystywać wydarzenia sportowe w działaniach marketingowych?

Początek wakacji w każdym „parzystym” roku oznacza jedno – największe wydarzenia piłkarskie. Mistrzostwa Świata czy…
12 czerwca, 2024

Czy można wydać w promocji inną nagrodę niż określoną w regulaminie lub na materiałach reklamowych?

W idealnym świecie organizacja akcji promocyjnej wyglądałaby tak: ustalacie cel biznesowy i dobieracie do niego…
12 marca, 2024

Czy agencja może korzystać z grafik wygenerowanych przez AI w projekcie dla klienta?

Jeśli pracujesz w agencji reklamowej, to na pewno nie jest Ci obce uczucie ekscytacji towarzyszące…
14 grudnia, 2023

Reklama i promocja produktów sensytywnych – sprawdź, czy i w jaki sposób możesz ją prowadzić

Produkty sensytywne to takie, które ze względu na swoje właściwości i przeznaczenie są szczególnie uregulowane…
29 listopada, 2023

Dlaczego warto konsultować materiały promocyjne z prawnikiem?

Pomysł i zorganizowanie akcji promocyjnej to połowa sukcesu marketingowego. Drugą stanowi reklama akcji promocyjnej –…
9 listopada, 2023

Reguły współpracy z influencerami – co agencja/marka powinna zabezpieczyć we współpracy z influencerem?

Jeśli czytasz ten artykuł, to z całą pewnością influencer marketing nie jest Ci obcy. Być…
12 października, 2023

Znak towarowy – co daje i jak go zarejestrować?

W czasach nieustająco wzrastającej konkurencji oraz nieograniczonych możliwości produkcyjnych, przedsiębiorstwa muszą wyróżnić się na tle…
24 lipca, 2017

Reklama piwa – twarde prawo a rzeczywistość

Przepisy dotyczące reklamowania i promowania tzw. produktów/usług sensytywnych (alkohol, tytoń, lekarstwa, gry hazardowe itd.) to…
4 stycznia, 2017

Czemu służy nota prawna (tzw. legal) na materiałach promocyjnych?

W naszej codziennej praktyce prawnej zweryfikowaliśmy i doradzaliśmy przy tworzeniu setek (jeśli nie tysięcy) projektów…
1 lipca, 2016

Masz pytania, lub chcesz dowiedzieć się więcej?