PrawoMarketingu.pl – Witamy serdecznie

PrawoMarketingu.pl jest miejscem, w którym na reklamę patrzymy od innej strony. Reklama, promocja to dla odbiorcy swego rodzaju magia, perswazja, zabawa. Dla producenta i organizatora marketing to głównie wysiłek finansowy oraz ludzki. Z Naszej perspektywy projekty marketingowe to działania, którym trzeba zapewnić bezpieczeństwo prawne – zwłaszcza jeżeli pomysły accountów, reżyserów wykraczają poza ramy standardowo przyjętych rozwiązań.

Prawu polskiemu obce jest pojęcie prawa marketingu, prawa reklamy. Nie ma jednego aktu prawnego lub zbioru przepisów, który regulowałby ten obszar aktywności gospodarczej. Jednocześnie reklama stanowi istotny element działalności gospodarczej. W końcu jest to podstawowe narzędzie do zapewnienia odpowiedniego poziomu sprzedaży towarów lub usług przedsiębiorstwa.

Sprawne, twórcze, elastyczne oraz – co najważniejsze – skuteczne i legalne prowadzenie działań marketingowych nie jest dziś zadaniem łatwym. Wydaje się nadto, że z roku na rok, zadanie to jest coraz trudniejsze i wymaga coraz większej wiedzy i doświadczenia. Dzisiaj prawo reklamy to nie tylko odpowiednie ustawy, rozporządzenia, dyrektywy i rozporządzenia unijne ale również wiedza w zakresie orzecznictwa sądowego oraz bieżącej praktyki organów administracji, w tym organów podatkowych.

Intencją bloga PrawoMarketingu.pl jest dostarczanie wiedzy o tej szczególnej i wyjątkowej dziedzinie prawa. Marketing, reklama to specyficzny rynek, wymaga szybkich i zdecydowanych działań i nie znosi opóźnień, czy pomyłek. W taki też sposób chcemy tworzyć Nasz blog.

Oddajemy Państwu blog PrawoMarketingu.pl. Mamy nadzieję, że każdy znajdzie tu ciekawe dla siebie informacje, w tym wiedzę, której poszukuje.

Wychodzimy naprzeciw, proponujemy rozwiązania. Zapraszamy do stałego śledzenia naszych wpisów.

Zespół PrawoMarketingu.pl