Prawo reklamy to nasz główny obszar specjalizacji zawodowej.

  • Zapewniamy prawidłowość organizacji akcji promocyjnych.
  • Opracowujemy struktury przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych.
  • Weryfikujemy schematy programów lojalnościowych.
  • Doradzamy przy tworzeniu materiałów promocyjnych.
  • Wspieramy klientów, których prawa zostały naruszone nieuczciwymi praktykami.
  • Przygotowujemy niezbędne umowy, regulaminy i protokoły. 

Reklama, marketing to dziedziny, które nas interesują. Działamy w branży prawa reklamy już od 10 lat, w tym czasie pomogliśmy przeprowadzić ponad 1 000 akcji promocyjnych, programów lojalnościowych, konkursów, loterii, sprzedaży premiowych, opiniowaliśmy niezliczoną ilość materiałów reklamowych i pomogliśmy uniknąć wielu istotnych ryzyk prawnych. 

Jeżeli Twoja firma szuka wsparcia w dziedzinie prawa reklamy, prawa marketingu, zapraszamy do współpracy. Z chęcią podzielimy się naszą wiedzą, doświadczeniem i zaangażujemy w kolejny ciekawy projekt. 

Kim jesteśmy

TOMASZ GRZYBOWSKI

REDAKTOR BLOGA

+48 61 649 44 41 lub +48 501 083 482

tomek@prawomarketingu.pl

W swojej dotychczasowej pracy zapewnił bezpieczeństwo prawne i podatkowe ponad tysiącu ogólnopolskim projektom marketingowym i reklamowym, zarówno BTL i ATL. Towarzyszy na co dzień przedsiębiorstwom oraz agencjom marketingowym przy realizowanych przez nie kampaniach promocyjnych i reklamowych. Specjalista w zakresie prawa podatkowego, prawa ochrony konkurencji i konsumentów, prawa własności intelektualnej i przemysłowej, ochrony danych osobowych, prawa gier hazardowych. Jest radcą prawnym i partnerem w Kancelarii Prawnej Konieczny, Grzybowski, Polak.

 

BARTOSZ PILC

WSPÓŁAUTOR BLOGA

+48 61 649 44 46 lub +48 531 010 111

bartek@prawomarketingu.pl

Od wielu lat wspiera przedsiębiorstwa i agencje marketingowe poprzez udzielanie im prawnego oraz podatkowego wsparcia przy tworzeniu i przeprowadzaniu ogólnopolskich kampanii promocyjnych, jak również przy projektowaniu i wdrażaniu akcji promocyjnych dla polskich i światowych marek. Posiada doświadczenie w zarządzaniu ryzykiem prawnym i biznesowym w trudnej rzeczywistości marketingowej, w której występuje jednocześnie wielu uczestników rynku. Jego specjalizacja w zakresie prawa marketingu i reklamy obejmuje zwłaszcza regulacje z zakresu prawa cywilnego, ochrony konkurencji i konsumentów, własności intelektualnej i przemysłowej, ochrony danych osobowych, prawa gier hazardowych oraz prawa podatkowego. Jest menedżerem Działu Prawa Marketingu w Kancelarii Prawnej Konieczny, Grzybowski, Polak.