Prawo marketingu to nasz główny obszar specjalizacji zawodowej.
- Zapewniamy prawidłowość organizacji akcji promocyjnych.
- Wdrażamy kompleksowe rozwiązania z obszaru ochrony danych osobowych.
- Weryfikujemy schematy programów lojalnościowych pod kątem podatkowym.
- Prowadzimy postępowania administracyjne ws. zezwoleń na prowadzenie loterii.
- Wspieramy call-center w obszarach zgodności ich działalności z regulacjami o e-prywatności.
- Doradzamy odpowiednie rozwiązania agencjom bazodanowym (B2B, B2C).
- Wspieramy klientów, których prawa zostały naruszone nieuczciwymi praktykami.
- Przygotowujemy niezbędne umowy, regulaminy i protokoły.
Reklama, marketing to dziedziny, które nas interesują. Działamy w branży prawa reklamy już od 12 lat, w tym czasie pomogliśmy przeprowadzić tysiące akcji promocyjnych, programów lojalnościowych, konkursów, loterii, sprzedaży premiowych, opiniowaliśmy niezliczoną ilość materiałów reklamowych i pomogliśmy uniknąć wielu istotnych ryzyk prawnych.
Jeżeli Twoja firma szuka wsparcia w dziedzinie prawa reklamy, prawa marketingu, zapraszamy do współpracy. Z chęcią podzielimy się naszą wiedzą, doświadczeniem i zaangażujemy w kolejny ciekawy projekt.
Kim jesteśmy
TOMASZ GRZYBOWSKI
REDAKTOR BLOGA
+48 501 083 482
tomek@prawomarketingu.pl
W swojej dotychczasowej pracy zapewnił bezpieczeństwo prawne i podatkowe ponad tysiącu ogólnopolskim projektom marketingowym i reklamowym, zarówno BTL i ATL. Towarzyszy na co dzień przedsiębiorstwom oraz agencjom marketingowym przy realizowanych przez nie kampaniach promocyjnych i reklamowych. Specjalista w zakresie prawa podatkowego, prawa ochrony konkurencji i konsumentów, prawa własności intelektualnej i przemysłowej, ochrony danych osobowych, prawa gier hazardowych. Jest radcą prawnym i partnerem w CORE Law Grzybowski & Pilc Radcy Prawni Spółka Partnerska.
BARTOSZ PILC
WSPÓŁAUTOR BLOGA
+48 531 010 111
bartek@prawomarketingu.pl
Od wielu lat wspiera przedsiębiorstwa i agencje marketingowe poprzez udzielanie im prawnego oraz podatkowego wsparcia przy tworzeniu i przeprowadzaniu ogólnopolskich kampanii promocyjnych, jak również przy projektowaniu i wdrażaniu akcji promocyjnych dla polskich i światowych marek. Posiada doświadczenie w zarządzaniu ryzykiem prawnym i biznesowym w trudnej rzeczywistości marketingowej, w której występuje jednocześnie wielu uczestników rynku. Jego specjalizacja w zakresie prawa marketingu i reklamy obejmuje zwłaszcza regulacje z zakresu prawa cywilnego, ochrony konkurencji i konsumentów, własności intelektualnej i przemysłowej, ochrony danych osobowych, prawa gier hazardowych oraz prawa podatkowego. Jest radcą prawnym i partnerem w CORE Law Grzybowski & Pilc Radcy Prawni Spółka Partnerska.