„Making PR and advertising legally easier” – współautor bloga PrawoMarketingu.pl w tegorocznym „INDEKSIE” Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA Poland

Miło nam poinformować, że w tegorocznym wydaniu czasopisma „INDEX”, wydawanego przez Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa ELSA Poland znalazł się artykuł Bartosza Pilca, współautora Bloga PrawoMarketingu.pl, na temat prawa mediów,
reklamy i PR. 

W artykule pt. „Making PR and advertising legally easier” Bartosz Pilc krótko charakteryzuje zagadnienie prawa mediów, które cała sieć ELSA wybrała na swój IFP (International Focus Programme – międzynarodowy program wiodący) na lata 2013-2016. Przedstawia również zasadnicze kwestie związane z praktykowaniem tej dziedziny prawa.

For consumers advertising and media is somewhat of magic, persuasion, fun. For companies and marketeers it is mainly an investment and people’s effort. From our point of view promotion and advertising projects, particularly the ones using media, are activities that need providing legal security. The more innovative and out-of-the-box accounts’ and directors’ ideas are, the more important our role as lawyers to secure them legally become. 

– pisze Bartosz Pilc

Zapraszamy do lektury w wersji papierowej lub elektronicznej pod adresem http://www.elsa.org.pl/index_2013.pdf